Pertembungan Coach Sora vs Coach Kuja

Chris5016
10
Apr 26

Nampaknya akan terjadi satu pertarungan Coach yang amat terkenal dengan kehebatan draft mereka dan juga banyak melahirkan bakat - bakat baru di MLBB Malaysia.

Coach Sora

Coach yang di anggap Rookie suatu masa dahulu tetapi memberi debut yang amat menarik apabila berjaya membawa Orange Esports mendapat tempat ketiga semasa MPLMY S8. Selepas itu beliau masuk ke RED Esports untuk MPLMY S9 dan MPLMY S11. Beliau juga melahirkan bakat - bakat muda seperti Melqt, LinkEzaa dan Zaed. Dia juga terkenal dengan drafting yang kuat dan selesa untuk team bawah bimbingan beliau supaya mampu membuat snowball effect untuk memenangi game.


Coach Kuja

Coach Kuja juga bukan calang - calang orangnya. Memulakan debut beliau sebagai Exp Laner untuk Team Saiyan di MPLMY/SG S1 sehingga bersara semasa di Orange Esports di MPLMY/SG S6. Menjadi Coach untuk Team Boskurr semasa MPLMY S8 sehingga sekarang menjadi Coach RSG Slate MY S11. Seorang Coach yang mempunyai pengalaman sebagai pemain membantu sedikit sebanyak melatih pemain - pemain dari segi cara mainan dan juga Drafting yang menarik terutama sekali lebih kepada objective control dan lane winning.



Amat menarik sekali apabila kita akan melihat kedua-dua coach ini bertembung semasa perlawanan di antara RED Esports menentang RSG Slate MY.

Mampukah Coach Sora berjaya mengalahkan Coach Kuja yang lebih berpengalaman atau Coach Kuja yang akan mendapat senyuman di akhir match?

#Discussion#News#Esports
123 views
3
All comments (8)
No contentNothing here, please try again later.