Ixia Hero Baru!

phanstormize
10
Apr 23



Memperkenalkan hero bar Ixia. Ixia diperkenalkan dalam patch 1.7.64 MLBB dan diklasifikasikan sebagai hero marksman gitu.

Kebolehan Ixia bergantung pada senjata uniknya, R-Blades. Keupayaan pasifnya, Blade Dance, membolehkannya mengecas R-Bladesnya, meningkatkan jarak serangan dan kerosakannya.

Keupayaan pertamanya, Laser Focus, memancarkan pancaran tenaga yang memberikan kerosakan kepada musuh dalam garis lurus. Keupayaan ini juga menandakan kepada musuhnya, dan Ixia memperoleh peningkatan kelajuan apabila menyerang musuh yang telah ditanda.

Keupayaan kedua Ixia, Charge Up, membolehkan dia berlari ke arah yang disasarkan, memberikan kerosakan kepada musuh yang dilaluinya. Jika Ixia memukul musuh yang ketara dengan kebolehan ini, dia mendapat perisai dan kelajuan serangan bonus.

Keupayaan ulti, Precision Strike, membolehkannya menembak peluru berpandu yang memberikan kerosakan kepada musuh di sesuatu kawasan. Peluru berpandu juga menandakan musuh dipukul, dan Ixia mendapat rangsangan kerosakan apabila menyerang musuh yang ditanda.

Secara keseluruhannya, Ixia ialah geng marksman serba boleh yang boleh menangani kerosakan ketara dari jauh sambil juga mempunyai keupayaan untuk berlari dan mendapatkan perisai untuk kemandirian. Keupayaannya untuk menandakan musuh dan mendapat bonus apabila menyerang musuh yang ditanda menjadikannya pilihan yang kuat untuk pemain yang suka menumpukan pada menyasarkan musuh tertentu

#DailyTopic
102 views
4
All comments (8)
No contentNothing here, please try again later.