Gwen Stacy
7
Sep 28

Rumusan notis MPLMY semalam.

1. Sebab utama bracket playoff x boleh ubah dah skrg sbb semua team dah setuju masa sebelum season start. Kalau nak ubah juga akan byk ganggu sama ada persiapan team dan persetujuan. Ada tambahan rehat satu jam stgh sblum LB Final.

2. Alasan sistem h2h dibuat sbb nak elak team x pandang serius match yg dorg akn main. Dan rule ni pun x leh ubah sbb semua dah setuju.

3. Tentang isu penyalahgunaan tatabahasa dalam poster/video atau apa2 je yg disiarkan MPL. Dan juga tentang qr code mpl predictor. Lepas ni mpl akan amik lebih serius. Saya nak tambah juga akhirnya website pun dah diupdate setelah sekian lama.

Ni lah basicly apa yg nk disampaikan. Semoga next Season ada penambahbaikkan dalam sistem play off tu.

Oleh tu saya amik kesempatan lukiskan bracket utk rujukan utk bracket play off season depan. mcm mana yg betul2 balance dan game mana perlu start dulu. Penting susunan sape start dulu untuk jaga meta. Dan juga hapuskan h2h kalau single round robin next season. Itu je perlu di ejas next season. Rasanya ramai gila yg dah jelaskan kenapa.

Sebelum saya drop case saya nak ucap terima kasih MPL Malaysia sebab dengar luahan komuniti, amik berat tentang apa yg kami komplain walaupun x ada yg dpt ubah dah sbb dah terlajak perahu, nak x nak next season baru dpt ubah. Arigatou..

Ini saja dari aku, Gwen Stacy sign-off



272 views
4
All comments (4)
No contentNothing here, please try again later.