Kombinasi Terhebat Tigreal

Badang Ultimate
4
Aug 20


Hai gais, apa khabar semua? Berita baik kepada user tank Tigreal.Info untuk user Tigreal yang lama ataupun user yang baru berjinak - jinak menggunakan Tigreal yang baru.Pada post kali, saya akan berkongsi satu kombinasi terhebat Hero Tigreal yang boleh kalian guna.Urutan kombinasi ini adalah seperti berikut, iaitu Kombinasi Ulti + Flicker + Skill 2.
Kombinasi ini mungkin terasa cukup rumit. Kombinasi ini didapati sangat menguntungkan dan sangat berisiko. Apabila kombinasi ini gagal, segeralah mundur seboleh mungkin.

Tigreal mengaktifkan Ultimate dan segera mengarahkan Flicker ke arah sekumpulan musuh sebelum Ultimate aktif 100%, kemudian Charge ke arah team, lalu lempar. Kombinasi ini dapat memberikan efek Mental Attack kepada musuh. Kerana sangat berisiko, sangat diwajibkan untuk memperhatikan mini map dan posisi musuh sebaik mungkin.

Terima kasih.semoga bermanfaat.Lagi tips tentang Tigreal di post akan datang.Jangan lupa untuk sentiasa mengikuti video tik tok Badang Ultimate.Badang Ultimate menyajikan anda analisis permainan, tips hero dan kaedah bermain, item dan emblem dan info patch terbaru.


#Discussion#Gameplay
104 views
6
All comments (11)
No contentNothing here, please try again later.