Looyou Dan LoongSkr kembali ke Genexus?

SlideDog
10
May 06 · Moderator


SEM9 mengejutkan peminat dengan perpisahan dua pemain mereka iaitu Looyou dan juga LoongSkr.

Perpisahan bersama Looyou Tidak mengejutkan kerana dia memang hanya dipinjamkan ke SEM9, namun perpisahan dengan LoongSkr memang mengejutkan sebab dia pemain yang di BUY-OUT dari Genexus.

Loong ialah pemain yang memulakan debut dia di PMPL 2022 bersama Genexus yang ditubuh semula oleh BiuBiu ( setelah membeli slot Team Whales). Dia telah menunjukkan prestasi yang menakjubkan sejak debut dan tidak pernah terlepas Top Terminator ranking setiap musim yang dimainkan.

Looyou pula merupakan veteran PMPL dengan dia bermain bersama TNR (Team No Recoil) di musim pertama, aKa eSports di musim kedua, Team Whales di musim ketiga Dan keempat, Dan bersama Genexus sehingga kini. Dia sering kali juga melakukan play yang hebat dan menarik walaupun tidak selalu ditunjukan di Live Feed, definitely underated di Arena professional ini.

Looyou semestinya akan kembali Genexus, namun status LoongSkr Masih belum ditentukan. Adakah Genexus akan Buy-Out LoongSkr kembali atau mereka akan mengambil bakat baru untuk musim baru ini?

#Discussion#News#Esports
179 views
4
All comments (7)
No contentNothing here, please try again later.